Sorry, dat ik me ermee bemoei,
Ik ben een vrouw van 33, en na een zwangerschap en bevalling kaal geworden. Dit was rond de leeftijd van 25, 26 jaar en in het radboud in nijmegen was gezegd dat ik tot mijn einde van mijn leven 80% kaal zou blijven.
Echter, alles bij elkaar opgeteld, slechte zwangerschap, kind met hartafwijking geboren, na 9 jaar nu gelukkig alles goed, leefde moeder echter in de eerste 7 jaar van haar leventje als een zombie…. Ik deed mijn plicht, mijn huishouding, het verzorgen van mijn man en kind, maar ik voelde niets……Emotionele stress. Ja, zul je zeggen, leuk woord , leuk verzonnen. Het blijkt dus dat ik niet datgene aan het doen was wat ik het liefste deed, mezelf zijn. Ik kreeg de kans niet door vrienden, werk en andere verplichtingen.
Door het simpele boek, eenvoud in overvloed van Sarah ban Breathnach te lezen, werd ik met beide benen op de grond gezet. Ik was ook nog een individu, naast moeder, echtgenote, vriendin, collega etc.
En door meer tijd voor leuke dingen voor mezelf te doen, staan artsen versteld: 20% is nog niet terug van mijn haargroei, 80%wel.
Dat dennis stijf en moe is, komt misschien dus doordat hij niet doet wat hijzelf daadwerkelijk wil. Goed boek is van sarah ban breathnach simply abundance by man. Ook vertaald in het nederlands. Een reis voor jezelf maar dan voor mannen geschreven. Ook boeken van Dr PHil Mc Graw leer te leven en leef voor jezelf zijn hele goede om h et stressniveau terug te brengen en een heel wat gelukkiger leven te leiden.
Ik ben al weer tien jaar getrouwd, ga binnenkort administratief werk doen i.p.v. thuiszorg .Heel wat leukere dingen dus. Misschien heeft Dennis hier wat aan.
En voor jullie, je mening uiten mag, maar ga alstublieft niet strijden wie gelijk heeft.