Iemand Natuurgeneeskunde gestudeerd???

• Hans

Carlijn schreef:

>

> Ten eerste Hans: Heb ik absoluut NIET gezegd dat

> homeopathische middelen beter zijn dan Chemische. Iets wat

> jij beweert!!!!

O je bedoelt dat reguliere medicijnen OOK niet werken?

Maar die moeten zich in ieder geval in placebogecontroleerd dubbelblind gerandomiseerd onderzoek bewijzen. Als dat bij homeopathische middelen gedaan wordt, blijkt telkens weer, dat zie niet beter werken dan een placebo.

Hans

• aniram

Hoi Allemaal,

Wat een discussie…….

Waarom reageer je op dit prikbord Hans? Als je het toch allemaal onzin vind…..

Ik werk met natuurvoeding en supplementen voor een duits bedrijf en het verbaasd mij keer op keer wat een uitwerking het gebruik van onze produkten op de mens heeft, die al jaren hulp (proberen) te krijgen bij de reguliere geneeskunde en de klachten maar aanhouden.

Jarenlang medicijnen slikken voor migraine, op onze Vital 99 en weg…..

Van alles slikken en smeren voor psoriasis, op onze Vital 99 je raad het al….in 7 weken weg…….en zo heb ik nog veeeeeele voorbeelden.

ALLE medicijnen onderdrukken de klachten maar pakken NIET de OORZAAK aan!

Ik was altijd sceptisch tegenover de natuurgeneeskunde maar mijn ogen gaan steeds verder open, zeker op het gebied van voeding.

Een pharmaceutisch bedrijf want een giga geldprijs wint voor het ontwikkelen van 5 medicijnen ter bestrijding van 1 ziekte…….geldklopperij!!

Maar het blijft een feit, ieder kiest zijn eigen weg……

Groetjes,

Marina

p.s. Carlijn…….zou jij willen mailen ik heb een vraag….

• Carlijn

Hans, je oordeelt een beetje snel, want nu wil je alweer beweren dat ik zeg dat regeliere medicijnen niet werken… Dat jij deze conclusie trekt zegt meer over jou dan over mij.

En ik snap inderdaad niet wat je op deze site doet.

O en Aniram, Ik wil je wel mailen, maar zie je emiladres nergens… Laat hem even achter dan neem ik contact met je op.

Groetjes Carlijn

• Hans

Carlijn schreef:

> En ik snap inderdaad niet wat je op deze site doet.

sommige mensen wakker schudden, anderen aanvullen.

Hans

• Hans

“Wij pakken de oorzaak van de ziekte aan” van:

http://www.antikwak.nl/php/showdetails.php?contentid=154

Hans

• Carlijn

Dat je mij van je mening wil overtuigen vind ik niet erg, dat je doet alsof jouw mening een feit is wel.

• Hans

Doe er mee wat je wilt. Ik vond die opmerking over ‘wij pakken de oorzaak aan’ op de website van de Nederlandse Vereniging tegen de Kwakzalverij erg op zijn plaats.

Hans

• jasper

Dan moet je ook eerst weten wat de oorzaak is en ze dan ook nog eens weg proberen te krijgen

• Hans

jasper schreef:

>

> Dan moet je ook eerst weten wat de oorzaak is en ze dan ook

> nog eens weg proberen te krijgen

Reguliere geneeskunde is daar erg goed in. Kwakzalverij (hier meestal alternatieve geneeswijzen genoemd) absoluut niet.

Geef eens een voorbeeld hoe de oorzaak gevonden wordt en wat die dan is, waar de reguliere geneeskunde die volgens jou niet vindt.

Hans