Krijgen wij via onze voeding nog wel voldoende vitamines/mineralen binnen of zouden we er beter aan doen om een supplement te nemen?
Hoi Haba,
Ik vind van wel, ik ben voor voedinssupplementen!
Ik ben er van overtuigd, in tegenstelling tot Carlijn, dat onze voeding niet meer toereikend is, hoe gevarieerd ze ook eten. Teveel mensen hebben voedingsgerelateerde ziektes.
Ik heb statistieken gezien over de voeding van 1983 - 1993 en in hoeverre ze toen qua vitaminen en mineralen en evt. sporenelementen (voedingswaarde) achteruit zijn gegaan, en je schrikt je rot!
Binnenkort komen de testen van 1993 - 2003 uit.
Ik heb teveel goede resultaten op de Vital 99 die mijn vermoedens bevestigen!
De voedingsraad heeft niet voor niets toestemming gegeven vitaminen en mineralen toe te voegen aan produkten. Denk maar na, 5 jaar geleden was het nog verboden en ze houden het gewoon stil, teveel grote instanties, organisaties, bedrijven waaronder de pharmaceutische industrie zijn erbij gebaat!
Praat is met oudere mensen over de smaak van de voeding!
Verarming van grond, hoge produktie (veel en mooi), groeihormonen, noem het maar op……
Bekijk de test is van de consumentenbond over sinaasappels!
Zit geen vitamine meer in hooguit 10% ! (vandaar in de jus d'orange??)
Ook niet zo raar die worden nu groen geplukt en in reefers geladen, dan opgeslagen in een vriesveem en in de supermarkt “rijpen” ze maar ontwikkeld vit. C zich niet alleen door het zonnetje erop?
Ik kan nog zoveel vertellen……..maar dat bespaar ik jullie
Maar….iedereen moet het zelf weten!
Groetjes, Marina
Beste Marina,
Wat is Vital 99?
Ik ben nog niet zo overtuigd omdat ik het idee heb dat je informatie van een verkoper van vitaminepillen komt. Het gaat mij eigenlijk om wetenschappelijke informatie van een onafhankelijk onderzoeker.
Desalniettemin, hartelijk dank voor de genomen moeit; stel ik zeer op prijs !
Groeten,
Haba
Hallo,
Er bestaat een lijst met de voedingswaarde van voeding. Uit deze lijst blijkt dat onze huidige voeding te weinig bouwstoffen bevat die we elke dag wél nodig hebben.
Het is dus zeker noodzakelijk om “bij” te voederen in de vorm van een goed multi-voedingssupplement.
Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Wellicht dat andere forumbezoekers/sters hier andere ideeën over hebben.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?