voeding

• carlijn

Hans heeft wel gelijk door te zeggen dat wij niet gelijk als wij wat minder goed eten naar een voedingssuplement te grijpen,maar simpelweg onze voeding aan moeten passen.

Op een voedingsupplement staat niet voor niks dat een evenwichtige voeding voldoende vitamines bevat.

Wat denk je dat gezonder is… Een glas vergeperste sinaassappelsap of een Vitamine C tablet????

• suzanne

beste haba

luister goed naar marina. dit is allemaal bewezen feiten, je kunt dit opzoeken op tno site of andere instanties.

ben zelf een (gebruiker) van de vital 99.

kijk maar eens naar deze site en overtuig jezelf.

http://www.rikken.novanutria.de

• aniram

Hoi Haba,

Ik werk in de scheepvaart als cargadoor met als hobby voeding en inderdaad ik ben adviseur bij Nova Nutria, een duits bedrijf in voeding en voedingssupplementen

Was eerst bij een ander bedrijf (HBL) maar manier van werken stond mij niet aan.

Ik heb nu anderhalf jaar ervaring en volg trainingen, lees veel op internet en weet redelijk veel over kruiden en vitamines.

Binnenkort volg ik de opleiding voedingstherapeut of een studie orthemoleculaire voeding & sport omdat dat mij het meest interesseert. (We zijn dan ook bezig met de Vital en Feyenoord ;)

Ik ben en voel mij geen verkoper! Niet nodig ook, het werkt op basis van eigen gebruik! (mocht je dit willen weten, zo niet dan toch)

Je vraag moet zeker op het internet te vinden zijn!

Er is een ander produkt wat wij hebben en ook daar staan de rapporten van op het internet, deze ontwikkelaars hebben een nobelprijs gewonnen in de natuurwetenschappen, moet allemaal te vinden zijn hoor!

Kijk is bij de consumentenbond??

Groetjes, Marina

• aniram

Carlijn,

Kijk is op de pagina van de consumentbond (als het nog te vinden is) er zijn testen gedaan dat er ietiepietie vitamine C nog in de sinaasappelen zitten, drink dus uit een pak (toegevoegd!)

Als het natuurlijke vitamine C is maakt het niet uit of het in een tablet is of niet, tenzij synthetische (vaak goedkoop) neem je maar voor 30% in je lichaam, zonde van het geld!

Het is een wateroplosbare vitamine, teveel plas je uit!

Er is jammergenoeg weinig onderzoek gedaan naar vitamine C, is namelijk niet patenteerbaar!

p.s. drink nooit versgeperste vruchtensap als je af wil vallen ;)

Groetjes,

Marina