misschien zit ik hier fout

• Mariska

Misschien zit ik hier fout met mijn vraag maar…

Mijn jonge pup (bijna 4 maanden) is ziek, ze heeft een virus wat haar een maag darm ontsteking heeft bezorgt.

Ze wordt volgestopt met medicamenten en ligt op het moment aan het infuus .

Kan ik iets natuurlijks bijgeven wat haar misschien sterker maakt/ wat het virus sneller uit haar lijfje krijgt/ wat haar op krachten terug kan brengen.

groet Mariska

• H@ns

Hallo Mariska.

Het beste wat jij voor je hond kan doen is ga bij hem zitten en stuur al je positieve gedachten die je hebt naar je hond toe, en hou gelijktijdig je hond vast met die intensie dat hij beter mag worden, je houd toch van hem, en die liefde kan in staat zijn hen te genezen, de kracht die door die liefde ontstaan naar je hond toe zal zijn enrgie weer op peil brengen, ook alternative genees wijze geld ook voor dieren, dus ook voor die noodkreet die je hier geplaats hebt. En kijk niet naar die negetieve eventuele opmerkingen van bepaalde personen zoals meest gebruikelijk is. Nogmaals jou energie kun op je hond over brengen door volledig je hond in jou aura op te trekken, ik doe het zelfde bij mijn zieke vogels en dat werkt priema.

De groeten Mariska sterkte met je hond en voor je zelf. H@ns

• Judith

Hallo, alles in orde daar in de bovenkamer?

• karin

hans,

Dit antwoord is op zich al zo belachelijk dat eigenlijk ieder commentaar al overbodig is…

karin

• marjan

hoi mariska, hoe is het nu met je hondje? er zijn homeopatische dierenartsen, te vinden in de gouden gids, ik weet dat echinaforce ook aan dieren gegeven kan worden maar ik weet niet in welke dosering dus dat zou je na moeten vragen. in het tijdschrift ‘'beter’' of ‘'gezondheidsnieuws’' schrijft een alternatieve dierenarts regelmatig, misschien kun je via hun site erachterkomen, veel sterkte in elk geval, marjan

• zegiklieverniet

Echinaforce moet helpen, en wat dosering betreft zou ik anders gewoon de dosering van kleine kinderen aanhouden (het middel is toch niet giftig?dus kan weinig gebeuren toch?)

• marjan

mariska, op de pagina die bij dit prikbord hoort staat onder het kopje opleidingen de site van de veterinaire natuurgeneeswijze, ze geven ook adviezen, misschien moet je daar eens kijken, groetjes, marjan

• Hans

zegiklieverniet schreef:

>

> Echinaforce moet helpen,

Hoe weet je dat?

Je weet niet eens om WELK virus het gaat?

Of moet dat wondermiddel tegen alle virussen helpen?

(In dat geval zijn AIDS-patienten zeer geinteresseerd ;-))

> en wat dosering betreft zou ik

> anders gewoon de dosering van kleine kinderen aanhouden (het

> middel is toch niet giftig?dus kan weinig gebeuren toch?)

Je geld kwijt en valse hoop gekregen.

Hans

• jannie

homeopathisch al geprobeerd?

• guidor

sterkte hoor!