ze heeft in totaal 4 dagen infuus gekregen, we hebben haar medicamenten ingespoten omdat ze niets in de maag kon verdragen. We hebben haar thuis in haar toch vertrouwde omgeving gelaten dus lag ze ook hier aan het infuus.
Ze kon allen aandacht en liefde en rust(ja ja Hans) van de baasjes niet missen. en de stress van de dierenkliniek had haar niet geod gedaan. Het was erop of eronder en goddank hadden we geluk.
Nu zijn we bezig met enchinia bijgeven om haar wat op krachten terug te krijgen, haar weerstand op peil te krijgen. Het bedrag wat dat kostte heeft ons de hongerdood niet gebracht, zakje infuusvloeistof kost al 25 euro en dan hebben we de hele riedel medicamenten en dierenartskosten nog niet meegerekend.
Ook dat kun je als geldklopperij zien want het virus is niet bekend, als we op de uitslagen van het bloed hadden moeten wachten voordat we aan medicamenten gingen beginnen was Indy al dood en begraven geweest.
Wat heb je nodig als je misselijk bent, diaree hebt, zeer snel en ernstig verzwakt, en een ontsteking hebt??? Vocht via het bloed, peneceline iets tegen misselijkheid ,iets tegen diarre, iets om aan te kunnen sterken en eetlustopwekkers.
Dat beetje extra wat ik als antwoord hier hebt gekregen zal me dus de kop niet kosten en we gaan er gewoon mee door.(enchinia, en ja ….we blijven van haar houden,) De homeopatische dierenartsen zijn hier in dit gedeelte belgie niet gevonden maar ik ga er zeker achteraan. Ik heb wel een handoplegger gevonden.
Eigenlijk kort samengevat: INDI is okay en allen die serieus waren met hun antwoorde BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes Mariska