Hoi Paulien,
Thanx voor je reactie
Ik eet als ontbijt meestal Nutrix dat is gemaakt voor baby's vanaf vier jaar die geen gluten mogen. Het is dan ook gemaakt van rijstebloem en rijstevlokken. Best smakelijk. Ik ben van oktober 2004 tot vandaag maar 1 keer ziek geweest…van een handje chips, zat waarschijnlijk ook tarwemeel doorheen zoals bij bijvoorbeeld bij Pringles. Ik durf nog niet echt iets te proberen.
Spelt heb ik al eens geprobeerd. Spelt is een tarwesoort en viel niet goed bij mij. Toch een week bezig geweest met overgeven (en de rest dat erbij komt), wel jammer want speltbrood is errruugg lekker. Dit brood staat ook vaak tussen andere tarwe-brooden dus niet goed voor mij. Maar ja als het bij jou wel goed valt heb je geluk!
's Middags eet ik Wasa crackers, de roggemeel-vorm (wasa Runda harty-rye en wasa volkoren). Rijstewafels ben ik niet meer zo dol op… maar goed, hou het goed vol zo!
Glutenvrij brood vind ik maar niks! Echt viessss
Voor pannekoeken gebruik ik mix B van schar, ik gebruik veel dingen van schar.
Ik ga zeker een keer een iets van alternatieve geneeswijze doen, weet alleen nog niet wanneer en wat en hoe enz. maar als het zo ver is dan laat ik het zeker hier weten!
Doeg doeg
Groetjes Soraya