Biostabil

• sjaantje

Wie heeft hier ervaring mee en bij wat voor soort klachten???

• annie

ik heb veel baat bij de biostabil, heb veel last van hoofdpijn en spierpijn en ik moet zeggen dat hij mij echt helpt,

alleen in aanschaf is hij erg prijzig.

• sjors

Bruno Santenera, “dokter” Roy Martina (die helemaal geen arts is) en Tineke de Nooy zijn een paar jaar geleden ruimschoots in het nieuws geweest met hun gebakken-lucht biostabil-praktijken.

Je moet wel van een hele verre planeet komen om hier nog in te trappen, maar als je dan toch van je geld wil worden afgeholpen: mail me en je kan zo m'n gironummer krijgen.

sjors

• sjaantje

ik vroeg niet om je gironummer, ik vroeg om ervaringen……..

• wim

Uitgebreid onderzoek heeft aangetoond dat het NIET helpt.

• annie

ik denk er toch anders over maar ja de 1 heeft baat bij die therapie en de andere weer bij iets anders.'

annie

• sjaantje

Behalve Annie, heeft geloof ik niemand begrepen wat ik vroeg. Nogmaals mijn vraag: wie heeft er ervaringen (en dan bedoel ik persoonlijke) met de biostabil???

• mien

bij mij heeft het niet geholpen, ik denk dat als je probleem psygisch is het misschien wel werkt, omdat je er dan zgn. in gaat geloven, snap je? maar goed, ik denk altijd maar zo, baat het niet, schaad het niet, je houdt er in ieder geval een leuk sieraad aan over.groetjes, mien

• annie

hoi mien,

ik heb last van een wiplash hierdoor veel spier en hoofd/nekpijn ik heb verder geen psychische klachten maar hij helpt mij toch echt, kan er geen verklaring voor geven, ben ook sinds 8 maanden moeder dus spanningen heb ik niet

groet van annie

• joeri

Hoe meer je ervoor hebt betaald, hoe minder gauw je toegeeft dat je geflest bent.

(Daarom is bijvoorbeeld ginseng erg duur.) Wetenschappelijk is er nooit enige helende of potentiebevorderende werking aangetoond.

Gevaarlijke oplichterij wordt het - zoals een Ayurveda-“arts” mij eens vertelde - dat zijn geneeswijze ook hielp tegen kanker en AIDS.

joeri