Biostabil

• jessika

Dat is niet alleen gevaarlijk, maar ook nog eens misdadig. Het lijkt mij dat zulke uitspraken wettelijk niet zullen mogen, dus zou aangifte (bij het medisch tuchtcollege?) dan niet zinloos zou zijn. Ik ben zelf een aanhanger van het op natuurlijke wijze genezen, maar ik ben wel kritisch en zal niet snel ergens zomaar instappen. Overigens denk ik dat de Biostabiel voornamelijk werkt door suggestie, volgens mij is daar niet veel mis mee, als je je beter voelt, moet je vooral de hanger blijven dragen! In dit geval gaat het “baat het niet dan schaadt het niet-principe” wel op natuurlijk.

Groet, Jessika

• bella boares

Hoi joeri!

Leuk dat ik je hier nu ook tegenkom!

kom hier eigenlijk nooit, was even aan t snuffelen… :D

groetjes bella

• Saskia

Hoezo is R.Martina geen arts ?

• AVB

Dat magnetisme kan helpen met het preventief beschermen is simpel te testen middels een kynisologische test.

Middels deze test is het zelfs super eenvoudig om te bepalen of de Biostabil jou kan helpen met het preventief beschermen tegen of verminderen van.

Ik heb zelf veel met magnetisme te maken en weet dat de Biostabil voor veel mensen niet dat is wat ze zeggen dat het zou moeten bieden.

Wil je bewijs? Zoek een arts - al dan niet alternatief - die een kynisologische test bij je kan uitvoeren met en zonder biostabil en met een ander magnetisch sieraad als Energetix, Nikken, Titan enz. Je zult versteld staan van het resultaat!!

Ben je bereid om te reizen? Kan ik je een persoonlijke uitnodiging sturen naar de praktijk van een collega van mij in het Zuiden des lands. JHe krijgtr dan uitleg over magnetisme en wat het voor je zou kunnen betekenen en je wordt getest volgens eerder genoemde test.

Veel plezier en succes,

Alex van Breemen

www.origenkhanzi.eu