zoontje met eczeem

• meta34

je kunt ook even kijken op www.gevoeligehuid.nl neem eens contact op en vraag eens wat je op de eczeem plekken kunt smeren. calandula zou ook nog wel eens kunenn helpen of aleo vera of aloe vera drink. te koop bij een refourmhuis.

heel veel succes.

groetjes van meta

• Anja

Hoi Juud,

Wij hebben een eigen onderneming en hebben Aloe Vera producten.

We willen je graag helpen en bieden je onze producten aan. Mocht je er niet tevreden over zijn kan je na 60 dagen alsnog je geld terugkrijgen. Dus je kan het gratis uitproberen.

Laat even wat weten!! Email is info@hbb-deeilanden.nl

Succes

Anja en Johan

• ElviraUK

Hallo Juud,

Ik weet niet of je dit bericht nog zult lezen en ik hoop dat het inmiddels beter gaat met je kind.

Ik heb zelf enorme last van eczeem gehad, mijn hele leven lang. Ik ben hier (in Engeland), via de huisarts nota bene, terecht gekomen bij een (erkende) acupuncturist. Hij heeft mij enorm geholpen, al heeft het een tijdje geduurd voordat het aansloeg. Mijn huid is inmiddels al ruim een half jaar helemaal schoon.

Ik heb tevens een zoontje (inmiddels 6) die als kleine baby ook enorme eczeem heeft gehad. Ben ermee naar een dermatoloog in het ziekenhuis geweest die mij vertelde dat hij hier waarschijnlijk zijn hele leven last van zou blijven houden en ik moest gaan smeren met (mij uiteraard bekende) zalven. Mijn schoonmoeder raadde mij echter aan om inderdaad geitenmelk te gaan proberen. Hij was echter pas 7 maanden, dus ik was hier huiverig voor. Toch geprobeerd en guess what, binnen een week geen eczeemplek meer te vinden. Het is nooit meer terug gekomen en het rare is dat ie nu gewoon zonder problemen melk kan drinken.

Maar ik zou een goede acupuncturist proberen. Ik heb begrepen dat kleine kinderen niet met naalden behandeld worden, maar met een soort wattenstaafje. Er is in NL vast wel een vereniging van acupuncturisten te vinden.

Groetjes, Elvira