helende stenen

• Ongelovige

Je onderschat de reacties hier.

Dat zegt op zich niets over de bruikbaarheid van de reacties. Dat zegt meer iets over wat jij al dan niet wenst te horen.

Niemand verbied je veel geld neer te leggen voor onzin, maar sommigen willen je dit besparen. Blijkbaar niet op de parapagina waar meer wordt ingespeeld op jouw wensdenken. Het is nog steeds aan jou waar je meer waarde aan hecht.

Waarschijnlijk voel jij je alleen serieus genomen als men meegaat in je illusie.

Maar laat me je een paar vragen stellen.

Als er ook maar 1 steen helend zou zijn, waarom ligt die dan niet in de apotheek?

Wie ken jij die geheeld is door een steen? Geheeld van iets simpels als een griepje of kan ik bij aids, kanker of een gebroken been ook heling verwachten van een steen?

Kan een helende steen beschermend werken tegen MS of tegen een genetische ziekte?

• didi

Hoi Peter,

wat flauw he !!!!!

Ik snap niet dat die mensen reageren.

Ik bedoel,als je er niet in gelooft ,reageer dan gewoon niet !!!

Ik heb zelf een steen (geen molensteen of iets dergelijks stoms) gedragen en het hielp perfect bij mij !!!

dus trek je niks aan van die belachelijke reakties .

groetjes Didi

• Ongelovige

Was je ziek dan?

Waar hielp die steen tegen?

Je schrijft dat je hem hebt gedragen. Ik maak daaruit op dat je hem niet meer draagt. Waarom niet?

• didi

Ik denk als ik die vragen van jou ga beantwoorden “ongelovige”,dat dat verspilde moeite is,want je weet er waarschijnlijk toch weer iets op te zeggen.

Dus nee…..bedankt.

• Ongelovige

Wat raar. Dat zegt mijn huisarts nou bijvoorbeeld niet over anti-biotica.

Hij wil mij best de werking uitleggen al zou ik er niet in geloven. Dat is namelijk niet nodig omdat het middel zichzelf bewijst.

Zou jouw weigering op de materie in te gaan daar iets mee te maken kunnen hebben?

• Peter

Bedankt Didi…:)

• Peter

Lees eens een paar sites over de werking van helende stenen.

Als iemand er baat bij heeft, zonder dat ie medicijnen hoeft of wil slikken, laat het dan toch.

Ik zit niet zo in elkaar dat ik bijvoorbeeld de Jomanda-meetings achterna loop, daar heb ik weer een andere mening over.;)

Je ziet zoiets ook niet bij de apotheek liggen, omdat het volgens mij niet erkend wordt(om een voorbeeld te noemen: accupunctuur werd, en word, ook niet altijd erkend, omdat het niet bij alle mensen helpt(net zoals bepaalde medicijnen bij elke persoon een ander uitwerking kan hebben)

En natuurlijk, iedereen heeft zijn eigen mening(=sceptisch) over iets.

Mvg.,

Peter

• Ongelovige

> Peter schreef:

>

> Lees eens een paar sites over de werking van helende stenen.

> Als iemand er baat bij heeft, zonder dat ie medicijnen hoeft

> of wil slikken, laat het dan toch.

In geval van een griepje wel. Als iemand met aids, kanker of een gebroken been zo denkt, wil ik nog wel pogingen wagen om wat meer gezond verstand erin te praten.

> Ik zit niet zo in elkaar dat ik bijvoorbeeld de

> Jomanda-meetings achterna loop, daar heb ik weer een andere

> mening over.;)

Interessant. Laat ik nou denken dat deze mensen juist heel veel gemeen hebben met helende stenendragers.

In wat verschillen ze volgens jou?

> Je ziet zoiets ook niet bij de apotheek liggen, omdat het

> volgens mij niet erkend wordt(om een voorbeeld te noemen:

> accupunctuur werd, en word, ook niet altijd erkend, omdat het

> niet bij alle mensen helpt(net zoals bepaalde medicijnen bij

> elke persoon een ander uitwerking kan hebben)

Zelfs medicatie die maar bij heel weinig mensen gebruikt worden ligt in de apotheek. Stenen in het geheel niet. Die vergelijking gaat dus niet op.

• Peter

Ongelovige schreef:

>

>

> Interessant. Laat ik nou denken dat deze mensen juist heel

> veel gemeen hebben met helende stenendragers.

> In wat verschillen ze volgens jou?

Denk je net verkeerd. Niet iedere Jomanda-bezoeker is een steen-drager.

Tevens ben ik geen massa-mens;),

>

> Zelfs medicatie die maar bij heel weinig mensen gebruikt

> worden ligt in de apotheek. Stenen in het geheel niet. Die

> vergelijking gaat dus niet op.

Dus jij bent een alles-slikker qua medicijnen, waarvan de (uit)-werking ook niet altijd bekent van is….(anti-depressiva's om maar een bijvoorbeeld te noemen)

Nogmaals, laat mensen in hun waarde van wat ze zelf denken dat helpt.

• Ongelovige

> Denk je net verkeerd. Niet iedere Jomanda-bezoeker is een

> steen-drager.

> Tevens ben ik geen massa-mens;),

Ik beweer niet dat iedere jomanda-bezoeker een helende stenendrager is of andersom. Ik beweer dat er overeenkomsten zijn in de toepassing van een jomandagang en een helende steen.

Het placebo effect zeg maar.

> Dus jij bent een alles-slikker qua medicijnen, waarvan de

> (uit)-werking ook niet altijd bekent van

> is….(anti-depressiva's om maar een bijvoorbeeld te noemen)

Ik moet je helaas teleurstellen op het gebied medicijngebruik. Ik slik geen medicatie, want ik ben niet ziek. Ik heb daarentegen ook geen helende stenen om mijn nek hangen.

Anti-depressiva heb ik nog nooit geslikt, maar ben ermee bekend dat er nogal wat bijverschijnselen aan die medicatie hangen. Toch is het slikken van die medicatie soms een zegen als dit betekent dat je weer kan functioneren.

De werking van het medicijn weegt dus op tegen de randverschijnselen.

Wat is de werking van jouw steen bij een depressie?

Weegt de afwezigheid van bijwerkingen van een steen op tegen de afwezigheid van welke werking dan ook?

>

> Nogmaals, laat mensen in hun waarde van wat ze zelf denken

> dat helpt.

Hahahaha. Je bedoelt dat het niet netjes is om tegen mensen in te gaan?

Dat doe jij als aanhanger van een stenentheorie toch ook tegen mij? Ik noem dat een discussie :D