helende stenen

• Peter

Om op meerdere dingen in te gaan van wat je zegt, doe ik niet via dit prikbord, dat wordt teveel persoonlijk(mijn omgeving en vrienden-kring is zeer groot, en heeft zeer veel meegemaakt in alle opzichten)……

Als slot wil ik zeggen, dat sommige mensen kortzichtig zijn en niet altijd open staan voor nieuwe dingen(of er bang voor zijn:?)

Ik ben nu niet echt het standaard-type(als dat er al is) waarvan je zou verwachten dat ie tussen dat alles ook een steentje draagt, dus toen ik vandaag de steen ging halen, dachten ze misschien dat er een overval(zal wel meevallen hoor) zou worden gepleegd(de vrouw keek nogal benauwd:D), maar na een kort gesprekje wist ze dat ik geïnteresseerd was………..

En ik hou wel van een discussie, begrijp me niet verkeerd, maar niet op deze manier.

Als je tijd hebt, kom je een keer naar een treffen van www.radicalbikes.cjb.net/ bijvoorbeeld, praten we gezellig onder het genot van een drankje(of 2);) verder

• Peter

foutje qua link: www.radicalbikes.cjb.net/

• didi

Geen dank Peter.

Ik krijg met de regelmaat met zulke mensen te maken en het maakt me een beetje moe om iedere keer maar uit te “moeten” leggen waarom ik een steen draag of droeg.

En wat betreft die “ongelovige”………die komt er nog wel een keer op terug als hij/zij ziek wordt en niemand in de medische wereld meer iets kan betekenen voor hem/haar………MET HANGENDE POOTJES……………!

En stel dat zo'n steen nu niet zou helpen,dan is er nog niets aan de hand,maar slik je de verkeerde medicijnen dan word het een ander verhaal.

Peter ik wens je veel succes met je steen.

Groetjes Esther

• Peter

Dankje en helemaal mee eens.

Je bent ook welkom op mijn Forum(hoe meer zielen,……………)

www.spiritueel.proboards22.com

• Peter

dat ging wederom niet goed:?

http://spiritueel.proboards22.com

• Hans

didi schreef:

>

> Geen dank Peter.

> Ik krijg met de regelmaat met zulke mensen te maken en het

> maakt me een beetje moe om iedere keer maar uit te “moeten”

> leggen waarom ik een steen draag of droeg.

> En wat betreft die “ongelovige”………die komt er nog wel

> een keer op terug als hij/zij ziek wordt en niemand in de

> medische wereld meer iets kan betekenen voor

> hem/haar………MET HANGENDE POOTJES……………!

> En stel dat zo'n steen nu niet zou helpen,dan is er nog niets

> aan de hand,maar slik je de verkeerde medicijnen dan word het

> een ander verhaal.

tsja….

… omdat die medicijnen iets doen en die steen niet!

Hans

• Carlijn

Iedereen heeft een andere mening over de reguliere en de alternatieve geneeswijze en iedereen gaat daar anders mee om. Laat het lekker zoals het is. Iedereen mag als individu bepalen wat hij/zij daarover vind, zolang anderen niet voor jou bepalen hoe je moet denken is het toch prima???

• Peter

Daarom heb ik ook een FORUM opgezet waarin mensen kunnen, praten met geïnteresseerden en idem-denkenden.

Ik laat ook mensen in hun waarde, ook al ben ik er niet mee eens.

• Judith

Hielp die steen jou perfect, of ben je uit jezelf beter geworden? Dat weet je niet zeker, he?

• Peter

Helpt een paracetamol bij je of denk je dat ie helpt?