Hoe en wat houdt magnetiseren precies in en waar vind ik zo iemand? Masseren kan niet, daar is het te onbereikbaar voor!
Bedankt voor je reactie
Ik kan me best voorstellen dat je bang bent voor medicijnen maar dan heb je het toch verkeerd begrepen hoor! Het zijn geen medicijnen het zijn melksuiker korreltjes met een ingebracht patroon. Dat laatste is ook niet schadelijk. Het is zelfs zo dat als je een kuur volgt je je eigen medicatie moet blijven slikken en nooit zomaar mee mag stoppen. Maar, ondanks dit alles, kan ik me jouw reactie voorstellen. Laatst vertelde een familielid mij dat zij Alfons Ven heeft gebeld voor een kuurtje voor haar man, een zwaar hartpatiënt. Hij zei haar dat hij hem kon helpen. Dat familielid vertelde dat zij zelf last van psoriasis/eczeem heeft, migraine, niet af kunnen vallen enz. enz… Hij hoorde haar aan en zei haar dat het te maken had met een slechte stofwisseling en zei haar dat hij haar korreltjes zou meesturen waarvan zij iedere 2 weken eentje moest innemen. Zij moest hem dan wel even na 3 maanden op de hoogte brengen van haar gesteldheid…. (Hij is dus ook niet echt commercieel ingesteld, het gaat hem echt om het bieden van hulp!) Hij is heel erg vriendelijk en bellen kan nooit kwaad, je bent helemaal niet verplicht om na het telefoontje de kuur af te nemen, je kunt er altijd nog even over nadenken. Maar, baadt het niet het zal je zéker niet schaden! Pff, wat een verhaal is het geworden hè? Sorry hoor! Ik de heer Ven niet eens maar áls ik eenmaal ergens enthousiast over ben ben ik ook niet meer te stoppen….
vr.gr.
Helma
PS Je had een berichtje aan H@ns naar mij gestuurd en H@ns weer een berichtje voor jou aan mij, het gaat om een of andere reden niet helemaal goed….
Dit even ter info.
Vergeet ik nog wat, jawel, zelfs na mijn lap tekst van daarnet!
Je zou eens op de website van Willem de Ridder kunnen zoals H@ns schrijft. op willemderidder.com vind je informatie over spiegelogie en dit onderwerp is heel bijzonder. Zo heb ik nog een leuke tip voor je, dat komt ook in de buurt van dit onderwerp en dat is een heel leuk, lief en grappig boekje van Bärbel Mohr met de titel Ik zou zo graag…. Ik heb het ooit besteld bij Bol.com. Ook echt een aanradertje omdat het zo lekker leest en het werkt! (ik heb het al heel veel mensen cadeau gedaan)
nogmaal de groetjes, succes en beterschap
Helma
Hallo Janette.
Je vraagt wat magnetiseren is, dat is een genezende kracht een energie die verzwakte plekken weer op het peil kan brengen,zo dat het lichaam zelf het genezend proses kan starten, want plaatsen in je lichaam die langere tijd ziek zijn,zullen verzwakken en vragen tevens energie van de rest van het lichaam.
Verder zeg jij dat masseren niet zou kunnen, maar je kan wel degelijk de stuit en onderkant van de stuit en ook het zit been masseren je moet het wel willen het is als je daar last van hebt (generen) een raar plekje, kijk maar wat je er mee doet, als je verder nog iets weten wil mag je mij mailen.
Groetjes en sterkte H@ns.
Janette, Sorry het is een rommeltje aan het worden maar ik heb zojuist een lap tekst aan je verstuurd (2 berichtjes eigenlijk) en ik heb ze zojuist zelf mogen ontvangen…. Vandaar dat ik mijn berichtjes even onder jouw aandacht wil trachten te brengen. Ik hoop dat ik het nu wel goed heb gedaan…
Inmiddels kan ik je geloof ik al welterusten zeggen, nou, bij deze dan!
gr.
Helma
Dat van die berichtjes naar de verkeerden sturen begrijp ik niet helemaal, ik heb enkel de berichtjes hier op het bord geplaatst, maar als jij een vinkje onder aan je berichtje hier op het bord zet, dan ontvang jij ook de anderen berichten die op dit onderwerp verstuurd worden. Misschien ben je daar mee in de war?
Anyway, heb die Alfons maar even een mailtje gestuurd, wie weet! Verder ben ik trouwens dol op dit soort verhalen over alternatieven die kunnen genezen. Ik geloof er wel in hoor!
Droeg om zwanger te kunnen raken van mijn zoontje een maansteen om mijn hals en na anderhalf jaar proberen raakte ik ineens, na 2 weken steentje dragen, zwanger. Heb me dus nu weer een steentje aangeschaft want de eerste zwangerschap is al ruim 5 jaar geleden en nu na maanden niet zwanger te worden, reken ik wel een beetje op de werking van dit nieuwe steentje.
Hoop doet leven!
groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?