Hoe en waar kan ik genezen?

• Sandra

Beste Janette,

Ik reageer misschien te beetje laat op je bericht, maar ik kwam dit toevallig tegen en wilde toch even reageren omdat ik precies weet hoe het voelt. Zelf heb ik ongeveer 10 jaar geleden mijn stuitje gekneusd bij een ongelukkige val van een kruk. Op de rontgenfoto's was toen te zien dat mijn stuitje eigenlijk ‘omgeklapt’ was. Een ortho-manueel therapeut heeft het toen proberen te zetten maar dat is niet zo goed verlopen en na een aantal behandelingen bleek dat mijn stuitje gebroken was. Om een lang verhaal kort te maken is mijn stuitje uiteindelijk, na een lange tijd, operatief verwijderd, een hele opluchting. Nu ben ik geheel van alle klachten af. Ik kan me voorstellen dat dit voor jou geen oplossing is omdat er bij jou niets te zien is op de rontgenfoto's. Heb je misschien al eens gedacht om deel te nemen aan een revalidatieprogramma voor personen met chronische pijn, wordt ook vaak gedaan bij mensen met bekkeninstabiliteit na de zwangerschap.

Ik wens je in ieder geval heel erg veel succes met je herstel en hoop dat je uiteindelijk, net zoals ik, een behandeling vindt die werkt voor je!

• René@

visualiseren :?:? wat is dat nu weer… zichtbaar maken :?:?

Greetz, René@